Warning: Use of undefined constant THEME_NS - assumed 'THEME_NS' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/formi/www/root/wp-content/themes/FormiTheme/functions.php on line 29
Комуникационна стратегия и прилагането й за налагане на пазара на CG Home - FORMI

Комуникационна стратегия и прилагането й за налагане на пазара на CG Home

Изграждането на една цялостна стратегия, за въвеждането на нов продукт или услуга на пазара, е колкото вълнуващо, толкова и сложно.
За успешното налагане на една напълно нова марка се изисква цялостен стратегически подход и опит.

CG Home е дъщерна марка на Construction Group.
След успешната съвместна работа по новата CI на Construction Group, собственикът ни възложи и създаването на цялостна комуникационна стратегия за представянето на марката CG Home на пазара за недвижими имоти в България.

С много вдъхновение ние се заехме и с тази задача, а резултатите не закъсняха. Почти всички апртаменти са вече продадени.

Услуги:
– стратегически анализ
– създаване на комуникационна стратегия
– позициониране и идентичност
– визуална идентичност
– създаване на лого
– copywriting
– създаване на Slogan
– key visuals
– консултации
– дизайн и продукция на: папка, бланка, визитки, билбордове
– web-design
– програмиране
– адаптация на сайта към различните мобилни устройства
– тестова фаза
– пускане online
– брандиране на сграда
– брандиране на автомобили

Възложител: CG Home
Проект: комуникационна стратегия и прилагането й
Година: 2016

Links: www.cg-home.bg